31 Ocak 2012 Salı

Perde, Özür ve Teşekkür

                                                                    Hazır mıyız?
Bugün perde astım! Daha önce hiç perde asmadığımdan bahsetmiştim. Fakat bugün bir ilke imza attım ve de üstelik tek başıma, kimseden yardım almadan hatta merdiven bile kullanmadan perde astım.
Merdivenin nerede olduğunu bilmiyordum; aramaya da üşendim. Başucu sehpamın üzerine çıktım. Ama selvi olmayan boyum nedeniyle ilk başta çok zorlandım. Daha sonra biraz yükselmek amacıyla kalınca iki tane kitabı sehpaya koyup perdelerimi rahatlıkla asabildim.

                                                                  İşte o kitaplar!
Efendim bu vesileyle Sayın Agah Özgüç ve Giovanni Scognamillo’dan yazdıkları kitapların üzerine basmış olduğum özür diliyor ve dolaylı olarak yardımda bulundukları için de onlara çok teşekkür ediyorum.

Bir haber sitesi beni keşfedene kadar “İşte o X!”li fotoğraflar kullanmaya devam etmeyi planlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder